::Sejenak bersama mereka....

|


salam...
hari ni tak mampu nak menaip...
cuma mampu mempamir jerk =(
sebab?
jangan tanya.
tengok je ea.
suda!
Sila lihat gambar di bawah:


kami menang moto. eh! silap. kami menang hamper!lalalla~
sebab kami ganyang nyamuk2 kat kolej jumaat lepas.
hebat kan ganyang nyamuk je boleh dapat hamper.




kaunter pertanyaan?? agak2 siapalah nak tanya kalau kami yang keje kat situ? hahhaha~



tak taw la apa yang kami cuba sampai.
tapi yang pasti tujuan kami begitu adalah...

"buat muka secomel yang mungkin kerana berdepan dengan kamera"

ini aza.
suka sangat buat muka comel.
padahal aq lagi comel.
baahhahah~
(*perasaan gile vavi)


ini norot @ nora @ de aron.
ni adik aq.
comel kan?
*seperti kakaknya.
caih!!


ini siapa kawan2??
lallala~
siapa yang tak kenal dengan si cantik cute ni.
tehee~
focus kat pinggang tu.
guna la lotion MUSTAJAB.
*promoter tak bergaji jap.


sekian terima kasih.
terima kasih juga kerana sudi membuang masa di sini =P


-OUT-

4 comments:

AdahRia said...

nie kat mana.....
mcm bangunan bru uitm je....

::Misz Shizuka:: said...

yes.
bangunan baru yg kat atas bukit tuh...
Bangunan Kayangan.

izat said...

kak..
losen mustajab ade x?nk order la..huhuhu

izat said...

baju coklat 2 lengan panjang 2 mcm familiar la...hhuhu